Порошенко відкрив новий Бескидський залізничний тунель

Президент України Петро Порошенко відкрив новий Бескидський залізничний тунель.
"Упевнений у тому, що це символ ефективної співпраці України з Європейським Союзом, це символ збільшення надходжень до державного бюджету, це символ створення в Україні нових високооплачуваних робочих місць, і в економіці, і на залізниці", - заявив П.Порошенко на урочистій церемонії відкриття тунелю в Закарпатській області.
За його словами, цей тунель є частиною міжнародного транспортного 1,5-тисячного кілометрового коридору: Трієст - Любляна - Будапешт - Братислава - Ужгород - Львів.
Глава держави зазначив, що тунель "міцно сполучив" Львівську область і Закарпаття.
Президент нагадав, що новий тунель почали будувати у 2014 році (старий споруджено в 1886 році).
За його даними, 60% експортного потоку, який перевозиться залізницею, йде через Бескидський тунель.
П.Порошенко зазначив, що старий тунель пропускав на добу 40-45 пар поїздів, новий тунель – понад сто, за швидкості 60 км/год., що на 20 км/год. більше, ніж швидкість у старому тунелі.
Він зазначив, що в умовах, коли Російська Федерація впровадила ембарго проти українських товарів, "закрила повністю свої ринки для українських виробників, намагаючись поставити Україну на коліна, українські виробники підвищили якість, збільшили видобуток, і на сьогодні одна Польща за обсягом торгівлі майже дорівнює Росії, а весь Європейський Союз перевищує 40% нашого торговельного обороту".
У свою чергу в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов на церемонії відкриття сказав: "Якби старий тунель припинив працювати, втрати на рік (унаслідок припинення перевезень - ІФ) становили б від 2 млрд грн".
Бескидський тунель був побудований у 1886 році й уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Тунелем поїзди проходять із мінімальною швидкістю. Крім того, одноколійний тунель обмежував пропускну спроможність усього міжнародного транспортного коридору.
Крім того, нині Бескидський тунель є єдиною одноколійною ділянкою на всій довжині V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст - Любляна - Будапешт - Братислава - Ужгород - Львів).
Новий тунель починає працювати на повну потужність 25 травня 2018 року. Розпочнеться повне проходження поїздів. Старий буде законсервовано, він використовуватиметься як евакуаційний.
Довжина нового двоколійного тунелю становить близько 1,8 км.