Інтерфакс-Україна
10:57 31.10.2017

Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

2 хв читати
Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

Представники американських соцмереж мають намір надати у вівторок конгресу США нову інформацію про начебто пов'язану з виборами 2016 року діяльність Росії, повідомляє у вівторок агентство Ассошіейтед прес.

Так, Facebook має намір розповісти юридичному комітету сенату США про те, що імовірно пов'язана з Росією група виклала понад 80 тис. повідомлень під час та після виборів. Потенційна аудиторія цих постів імовірно становила 126 млн користувачів, а у 29 млн людей вони з'являлися безпосередньо в стрічці новин.

Twitter готується повідомити, що виявила та заблокувала 2,75 тис. акаунтів, які, на думку компанії, цілеспрямовано просували проросійські погляди під час американських виборів. Це приблизно в 14 разів більше, ніж соцмережа заявляла раніше, зазначило джерело агентства. З цих акаунтів, стверджує Ассошіейтед прес, у період із вересня по листопад минулого року було розміщено 1,4 млн твітів, пов'язаних із виборами.

Google 30 жовтня повідомила, що виявила два акаунти, можливо пов'язані з Росією, які витратили $4,7 тис. на рекламу під час виборів президента США. Також компанія виявила 18 Youtube-каналів, імовірно підтримуваних Росією. На них розміщено понад 1 тис. відео загальною тривалістю 43 години. У період із червня 2015 року по листопад 2016 року вони набрали близько 309 тис. переглядів у США.

Представники Facebook, Twitter і Google у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори в США виступлять на трьох слуханнях, які відбудуться 31 жовтня та 1 листопада.

20 жовтня американський телеканал NBC повідомив, що три американські сенатори після повідомлень про начебто куплену Росією рекламою у Facebook представили законопроект щодо посилення правил розміщення політичної реклами в соціальних мережах.

Сенатори-демократи Емі Клобучар і Марк Ворнер, а також сенатор-республіканець Джон Маккейн, що виступає співавтором законопроекту, в документі "Акт про чесну рекламу" вимагають від інтернет-компаній розкривати інформацію про те, хто оплачував розміщену на сайтах рекламу. Також у законопроекті прописана вимога про публічне розміщення копій політичних оголошень з інформацією про їх цільову аудиторію. Автори законопроекту також зазначають, що інтернет-компанії мають докладати "розумних зусиль" для того, щоб не допускати придбання політичної реклами іноземними особами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Канада вирішила через СОТ домагатися скасування американських мит на автомобілі

ЄС хоче припинення вогню в Україні, водночас продовжить її озброювати - представник Каллас

Трамп заявляє: Незважаючи на мита США і відповідні заходи КНР, зростання цін немає

Бригади Нацгвардії "Лють" і "Рубіж" отримали комплекси ПДТР "Ай-Петрі СВ"

Конгресвумен Спартц: Не розумію, як Україна може вимагати зберегти свої території

На Раді асоціації Україна-ЄС 9 квітня обговорять Угоду про асоціацію, відновлення та реформи в Україні

Зеленський доручив активізувати контакти з партнерами щодо ППО, насамперед з США

Порошенко передав партію техніки для десяти бригад ТрО, які воюють на різних ділянках фронту

Порошенко: Україні потрібні національна єдність у владі, компетентна і професійна переговорна делегація

До відома: про позачергове засідання Київської міської ради 8 квітня

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА