13:41 21.07.2022

Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

2 хв читати
Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

Корпорація "Біосфера", найбільший в Україні виробник та дистриб'ютор товарів для дому та засобів гігієни, за підтримки посольств України в Литві, Латвії та Естонії та місцевих ритейлерів розпочинає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії.

"Ми вирішили запустити цю ініціативу та передавати частину прибутку UNICEF Україна, допомагаючи українським дітям. Сьогодні експорт української продукції є першочерговим для українських виробників", – сказав CEO корпорації Андрій Здесенко на пресконференції з нагоди запуску ініціативи у Вільнюсі у четвер.

За його словами, незважаючи на вже п'ятий місяць війни та всі пов'язані з нею труднощі, корпорація продовжує працювати та виробляти продукцію.

Як зазначалося на пресконференції, кампанія Support Ukrainians – ініціатива корпорації "Біосфера" за участю провідних європейських ритейлерів, метою якої є підтримка українських виробників, а також соціально-економічна стабільність України в нинішній складний час.

Важливою складовою кампанії є благодійність, зокрема у рамках ініціативи "Біосфера" планує передати UNICEF Україна 5 євроцентів з кожної проданої одиниці продукції.

У травні кампанія Support Ukrainians стартувала у Хорватії, і в цій країні за цей час було зібрано пожертв майже на EUR12 тис.

Здесенко нагадав, що "Біосфера" є співвласником підприємства з виробництва ватних засобів гігієни в Естонії, продукція якого реалізується у країнах Балтії, Східної та Центральної Європи. Таким чином, продукція, яка бере участь у цій ініціативі, виготовлена не лише в Україні, а й в Естонії.

"У нас є амбітні плани – масштабувати цю кампанію та поширити на інші європейські країни", – зазначив голова корпорації.

Корпорація Біосфера працює в Україні 25 років. Її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 13 торговими марками "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO Service, "ЛайKit", Bambik тощо.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м.

Спільно із французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Мінекономіки оцінило перший проєкт зі значними інвестиціями в рамках платформи "Зроблено в Україні" - Свириденко

Інвесткомпанія umgi у 2022-2023 рр. вклала в розвиток бізнесів групи СКМ майже $22 млн, відкрила завод у Туреччині

Співзасновники Uklon інвестували $200 тис. в українського розробника дронів Buntar Aerospace

"Контінентал Фармерз Груп" у 2023 році інвестував у розширення виробництва в Україні EUR60 млн

Франція, Туреччина і Японія планують спільні проєкти з Одеською областю

ЄБРР може надати EUR70 млн кредит "Новій пошті"

ДТЕК у 2024 р. інвестує майже 4 млрд грн у ремонти та відновлення ТЕС після обстрілів

Президентка Єврокомісії: Сьогодні ми укладено угоду з партнерськими банками про EUR1,5 млрд інвестицій Україні

Шмигаль: Україна потребує від $10 до 30 млрд щорічних інвестицій у наступні 10 років

У ЄС розпочали роботу над прискоренням інвестицій у ринок водню

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА