17:59 25.01.2021

Budweiser відмовиться від реклами під час Супербоулу на користь кампаній на підтримку вакцинації від COVID-19

2 хв читати
Budweiser відмовиться від реклами під час Супербоулу на користь кампаній на підтримку вакцинації від COVID-19

Пивоварний концерн Anheuser-Busch InBev NV (AB InBev) повідомив, що не показуватиме рекламу пива Budweiser під час трансляції фіналу Національної футбольної ліги (НФЛ), також відомого як Супербоул, уперше з 1983 року, натомість пообіцявши витратити гроші, виділені на рекламний слот, на маркетингові компанії, пов'язані з вакцинацією від коронавірусу.

Бренд Budweiser витратить $1 млн на кампанії з інформування про вакцинацію та освітню роботу Ad Council, неурядової організації, яка допомагає організовувати громадські кампанії, і COVID Collaborative, групи експертів та інститутів у сфері громадського здоров'я та низки інших сфер.

Компанія активно займалася створенням реклами для Супербоулу в той момент, коли Управління із санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США (Food and Drug Administration, FDA) вперше схвалило використання вакцини від COVID-19, сказала віце-президент Budweiser із маркетингу Моніка Растджі, слова якої наводить газета The Wall Street Journal. Топ-менеджери компанії порахували, що маркетингові кампанії зможуть допомогти розвіяти побоювання деяких споживачів із приводу вакцинації, сказала вона, зазначивши: "Ми не тільки великий бренд пива, а й один із найбільших рекламодавців".

"Ми все ще плануємо привернути увагу людей під час Супербоулу, - заявила Растджі. - Просто підхід буде нетрадиційним".

Присутність материнської компанії Budweiser, Anheuser-Busch, що є частиною Anheuser-Busch InBev, під час Супербоулу все ще буде суттєвою: компанія планує показати рекламу брендів Bud Light, Bud Light Seltzer Lemonade, Michelob Ultra і Michelob Ultra Organic Seltzer, а також самого Anheuser-Busch. Сукупний час слотів для загальнонаціональної реклами, як очікується, займе чотири хвилини, як і у 2020 році, повідомила компанія.

За словами викладача з маркетингу університету Карнегі-Меллон Джой Лю, малоймовірно, що бренд Budweiser позбудеться продажу через відсутність реклами під час Супербоулу цього року. З точки зору маркетингу, відмова від реклами на користь привернення уваги до вакцинації може бути навіть вигідною для бренду, оскільки приверне увагу споживачів, зазначила вона.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Нідерланди нададуть Україні БМП YPR із дистанційним управлінням

У постачанні ППО оперативності вільному світові не вистачає

Генерал Браун: Впевнений, що надані США ATACMS не були використані по Росії

Російська армія продовжує активні дії на куп'янському, курахівському, краматорському та покровському напрямках, активізувалася авіація ворога

На харківському напрямку за добу відбулося чотири бойові зіткнення, двічі - поблизу Вовчанська, ситуація під контролем

Байден розкритикував плани прокурора МКС домогтися ордерів на арешт Нетаньягу і глави Міноборони Ізраїлю

У США зараз немає планів відправляти своїх військових інструкторів в Україну - генерал Браун

Двоє цивільних постраждали внаслідок російського обстрілу Білозерки

Глава Пентагону: На "Рамштайн-22" обговорювали посилення української ППО, союзники зосереджені на потребах України для захисту Харкова та інших місць

Єгипет закликає Ізраїль відкрити всі КПП на кордоні із Сектором Гази

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА