Інтерфакс-Україна
07:29 23.12.2017

Facebook запустив інструмент перевірки схильності "російській рекламі"

2 хв читати
Facebook запустив інструмент перевірки схильності "російській рекламі"

Facebook запустив спеціальний інструмент, завдяки якому користувачі соцмережі можуть дізнатися, чи стежили вони за "російською рекламою" в зв'язку з передбачуваним впливом Росії на американські вибори, в якому США звинувачують Москву

Американська соціальна мережа Facebook запустила новий інструмент, який дозволяє користувачами перевірити, наскільки схильні вони були впливу "російської реклами" і пов'язаних з російськими структурами сторінок і акаунтів під час американської президентської кампанії. Про це йдеться в повідомленні Facebook.

Сторінка, яку запустила соцмережу, називається "Як я можу дізнатися, чи ставив я лайки або стежив за активністю облікових записів в Facebook або Instagram, створених Агентством інтернет-досліджень?". Йдеться про сторінки і рекламні пости, які пов'язують з петербурзькою "фабрикою тролів" .

За запропонованим Facebook посиланням відкривається нова сторінка, на якій виводиться результат перевірки активності користувача.

"Ми маємо намір захищати легітимність політичних дискусій у нашій спільноті і боротися проти іноземного втручання у вибори. Тому ми вживаємо заходів для забезпечення додаткової прозорості та безпеки в Facebook, - йдеться в інструкціях.

На початку вересня стало відомо про цілеспрямоване розміщення політичної реклами з Росії в Facebook під час президентської кампанії 2016 року. Представники Google і інших великих соціальних мереж провели внутрішні розслідування, про підсумки яких повідомили членів комісії конгресу США, яка займається розслідуванням втручання Росії в президентські вибори. Згідно з висновками експертів, на політичну рекламу під час виборчої кампанії було витрачено не менше $ 100 тис.

До початку слухань в американському конгресі Facebook розповідав, що з червня 2015 року по серпень 2017 року в соцмережі було опубліковано 80 тис. посад у 120 спільнотах, пов'язаних, на їхню думку, з Росією. Кількість тих, що проглянули ці пости американців перевищила 126 млн чоловік. Пости були присвячені резонансним для американського суспільства темам: расовій нерівності, обороту зброї, міграційним проблемам, участі Гілларі Клінтон у виборах.

Аналітики Facebook відзначили, що близько 3 тис. одиниць провокаційної реклами закупило Агентство інтернет-досліджень Пригожина. Після цього про більш двох тисячах створених "фабрикою тролів" акаунтів відзвітував і сервіс мікроблогів Twitter. Він передав конгресу відомості щодо рекламних витрат телеканалу RT в 2016 році - $ 274 тис. (За ці гроші просувалися новинні твіти RT).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

На Харківщині ворожий дрон атакував наряд поліції, правоохоронці отримали контузії

Норвегія надає Україні ще 415 млн євро на артилерійські боєприпаси

Прем'єр Бельгії разом з міністром оборони прямують до України

Ватикан передає Україні чотири машини "швидкої" з медикаментами

Представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ засудив ракетну атаку РФ на офіси каналів іномовлення у Києві

Конференція з відновлення України у Римі стане найбільшою організованою урядом Італії міжнародною подією у 2025р

Україна і JEF продовжать регулярний діалог для більш ефективного протистояння викликам європейської безпеки - ОП

Мелоні збирається до США, Венс – до Італії, будуть говорити про тарифи – ЗМІ

ЄС запропонував США нульові мита на промтовари - голова Єврокомісії

Україні знадобиться до двох років для перезапуску ЗАЕС після деокупації – очільник "Енергоатому"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА