Google почала перевірку даних про російську дезінформації під час виборів 2016 року

Американська компанія Google підтверджує, що проводить перевірку інформації про те, що пов'язані з Росією люди витратили десятки тисяч доларів на рекламу на платформах цієї компанії, зокрема, YouTube і Gmail, повідомило в понеділок агентство Associated Press.
"Ми ведемо ретельний розгляд спроб зловживання нашими системами, співпрацюємо з дослідниками та іншими компаніями, а також надамо їм допомогу в проведенні розслідувань", - наводить агентство витримки із заяви керівництва Google.
При цьому в компанії підкреслили, що у неї "встановлені суворі правила щодо реклами, в тому числі обмеження на поширення реклами політичного характеру і заборона на використання для впливу раси і релігії".
Раніше в понеділок газета The Washington Post з посиланням на джерела повідомила, що Google змогла виявити рекламу, спрямовану на поширення дезінформації в ході президентських виборів в США в 2016 році.
Джерела вказують, що мова йде про рекламу загальною вартістю менше $ 100 тис.
Раніше Facebook передав добірку з 3 тис. Рекламних повідомлень, нібито розміщених Росією, в комітет з розвідки палати представників конгресу США. Всі ці оголошення були пов'язані з 470 сторінками і акаунтами, зареєстрованими в соціальній мережі.