У ДП "Антонов" спростовують повідомлення ЗМІ про начебто виділення "Авіаліній Антонова" зі складу підприємства

У ДП "Антонов" (Київ) спростовують повідомлення ЗМІ про начебто виділення керівництвом ДП зі складу підприємства його авіатранспортного підрозділу - авіакомпанії "Авіалінії Антонова", здійснене менеджментом у рамках підготовки до наміченої корпоратизації провідного українського розробника та виробника авіатехніки.
"Інформація про відокремлення "Авіаліній Антонова" від ДП "Антонов" є абсолютно хибною", - йдеться в розміщеному в понеділок на сайті ДП "Антонов" офіційному повідомленні прес-служби.
Як уточнює прес-служба, авіакомпанія "Авіалінії Антонова", створена в 1989 році як авіатранспортний підрозділ ДП "Антонов" для виконання авіаперевезень надважких і нестандартних вантажів на комерційній основі з метою забезпечення подальшої діяльності підприємства в умовах припинення держфінансування, досі працює в колишньому статусі.
"З того часу авіакомпанія не змінювала свого статусу, діє як авіатранспортний підрозділ (АТП) підприємства, забезпечуючи частину фінансових надходжень для діяльності ДП "Антонов", - йдеться в повідомленні.
Як наголошує прес-служба, з огляду на нову геополітичну ситуацію український оператор важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" припинив співробітництво з російською "Волга-Днепр" і працює на ринку вантажних авіаперевезень самостійно, зокрема в рамках програми НАТО SALIS.
"Для підвищення ефективності роботи АТП, враховуючи політичну ситуацію, що склалася між Україною та Росією, ДП "Антонов" прийняв рішення про припинення співробітництва з російською компанією "Волга-Днепр" у галузі виконання авіаційних перевезень. З 1 січня АТП ДП "Антонов" працює на ринку перевезень самостійно. З метою продовження участі в програмі НАТО SALIS ДП "Антонов" створив компанію "Антонов-SALIS", єдиним бенефіціаром якої, на відміну від Ruslan SALIS, є ДП "Антонов", - йдеться в повідомленні.
"Співпрацюючи з генеральним торговим агентом Dreamlifts Ltd (Велика Британія), ДП "Антонов" повернувся до форми ведення бізнесу, яка була обрана з самого початку заснування АТП, коли його генеральним агентом була британська компанія Air Foyle", - уточнює прес-служба.
"Комерційна діяльність ДП "Антонов" та його агентів з авіаційних перевезень ведеться в чіткій відповідності до законодавства України, Великої Британії, Німеччини", - наголошується в повідомленні.
"Авіалінії Антонова" - один із провідних світових операторів важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, з 2006 року надають послуги в рамках програми SALIS. У грудні 2014 року спільний з російською авіакомпанією "Волга-Днепр" контракт із НАТО було продовжено до кінця 2016 року, восени 2016 року керівництво "Авіаліній Антонова" озвучило плани продовжити співпрацю з НАТО за програмою SALIS після завершення спільного з російською компанією контракту. У рамках нового формату партнерства, не виключали в компанії, місцем базування українських "Русланів" залишиться Лейпциг. У 2017 році офіційна інформація про новий формат співпраці українського оператора Ан-124-100 "Руслан" за програмою SALIS не озвучувалася.
За даними держконцерну "Укроборонпром", із 2006 по 2016 рік у рамках участі в програмі SALIS транспортні Ан-124-100 "Руслан" "Авіаліній Антонова" здійснили понад 2 тис. польотів і перевезли більше ніж 122 тис. тонн вантажів.
Подальші перспективи задіяння флоту "Авіаліній Антонова" в стратегічних перевезеннях за програмою SALIS обговорювалися під час відвідування ДП "Антонов" генеральним секретарем НАТО Єнсом Столтенбергом у рамках візиту до Києва 10 липня, повідомляла прес-служба держконцерну.
Із 1 січня 2017 року у Великій Британії відкрито нове представництво "Авіаліній Антонова" - компанію Dreamlifts Ltd.
Днями видання "Дзеркало тижня" повідомило про практично завершене виділення "Авіаліній Антонова" зі складу ДП "Антонов" у рамках розпочатої керівництвом ДП підготовки до наміченої корпоратизації ДП "Антонов". Автор публікації також підозрює керівництво ДП "Антонов" у використанні схем з отримання тіньового прибутку від комерційних рейсів авіакомпанії.
ДП "Антонов", що входить до "Укроборонпрому" за рішенням уряду з 2015 року, - провідний український розробник і виробник авіатехніки, визнаний світовий лідер у ніші транспортних літаків найширшого призначення.
У травні уряд підтримав пропозицію "Укроборонпрому" про перетворення ДП "Антонов" на публічне акціонерне товариство, 100% акцій яких належить державі.
У 2016 році "Укроборонпром" озвучив плани щодо проведення реформи ОПК, основними напрямами якої розглядаються: корпоратизація галузі, аудит із залученням міжнародних аудиторських компаній, кластеризація оборонних підприємств, захист технологій, а також запуск платформи розвитку оборонних інновацій.
За даними МЕРТ, нині відомство опрацьовує плани щодо корпоратизації 67 підприємств "Укроборонпрому", частину з них має бути корпоратизировано вже цього року.