Інтерфакс-Україна
10:13 18.07.2017

У ДП "Антонов" спростовують повідомлення ЗМІ про начебто виділення "Авіаліній Антонова" зі складу підприємства

4 хв читати
У ДП "Антонов" спростовують повідомлення ЗМІ про начебто виділення "Авіаліній Антонова" зі складу підприємства

У ДП "Антонов" (Київ) спростовують повідомлення ЗМІ про начебто виділення керівництвом ДП зі складу підприємства його авіатранспортного підрозділу - авіакомпанії "Авіалінії Антонова", здійснене менеджментом у рамках підготовки до наміченої корпоратизації провідного українського розробника та виробника авіатехніки.

"Інформація про відокремлення "Авіаліній Антонова" від ДП "Антонов" є абсолютно хибною", - йдеться в розміщеному в понеділок на сайті ДП "Антонов" офіційному повідомленні прес-служби.

Як уточнює прес-служба, авіакомпанія "Авіалінії Антонова", створена в 1989 році як авіатранспортний підрозділ ДП "Антонов" для виконання авіаперевезень надважких і нестандартних вантажів на комерційній основі з метою забезпечення подальшої діяльності підприємства в умовах припинення держфінансування, досі працює в колишньому статусі.

"З того часу авіакомпанія не змінювала свого статусу, діє як авіатранспортний підрозділ (АТП) підприємства, забезпечуючи частину фінансових надходжень для діяльності ДП "Антонов", - йдеться в повідомленні.

Як наголошує прес-служба, з огляду на нову геополітичну ситуацію український оператор важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" припинив співробітництво з російською "Волга-Днепр" і працює на ринку вантажних авіаперевезень самостійно, зокрема в рамках програми НАТО SALIS.

"Для підвищення ефективності роботи АТП, враховуючи політичну ситуацію, що склалася між Україною та Росією, ДП "Антонов" прийняв рішення про припинення співробітництва з російською компанією "Волга-Днепр" у галузі виконання авіаційних перевезень. З 1 січня АТП ДП "Антонов" працює на ринку перевезень самостійно. З метою продовження участі в програмі НАТО SALIS ДП "Антонов" створив компанію "Антонов-SALIS", єдиним бенефіціаром якої, на відміну від Ruslan SALIS, є ДП "Антонов", - йдеться в повідомленні.

"Співпрацюючи з генеральним торговим агентом Dreamlifts Ltd (Велика Британія), ДП "Антонов" повернувся до форми ведення бізнесу, яка була обрана з самого початку заснування АТП, коли його генеральним агентом була британська компанія Air Foyle", - уточнює прес-служба.

"Комерційна діяльність ДП "Антонов" та його агентів з авіаційних перевезень ведеться в чіткій відповідності до законодавства України, Великої Британії, Німеччини", - наголошується в повідомленні.

"Авіалінії Антонова" - один із провідних світових операторів важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, з 2006 року надають послуги в рамках програми SALIS. У грудні 2014 року спільний з російською авіакомпанією "Волга-Днепр" контракт із НАТО було продовжено до кінця 2016 року, восени 2016 року керівництво "Авіаліній Антонова" озвучило плани продовжити співпрацю з НАТО за програмою SALIS після завершення спільного з російською компанією контракту. У рамках нового формату партнерства, не виключали в компанії, місцем базування українських "Русланів" залишиться Лейпциг. У 2017 році офіційна інформація про новий формат співпраці українського оператора Ан-124-100 "Руслан" за програмою SALIS не озвучувалася.

За даними держконцерну "Укроборонпром", із 2006 по 2016 рік у рамках участі в програмі SALIS транспортні Ан-124-100 "Руслан" "Авіаліній Антонова" здійснили понад 2 тис. польотів і перевезли більше ніж 122 тис. тонн вантажів.

Подальші перспективи задіяння флоту "Авіаліній Антонова" в стратегічних перевезеннях за програмою SALIS обговорювалися під час відвідування ДП "Антонов" генеральним секретарем НАТО Єнсом Столтенбергом у рамках візиту до Києва 10 липня, повідомляла прес-служба держконцерну.

Із 1 січня 2017 року у Великій Британії відкрито нове представництво "Авіаліній Антонова" - компанію Dreamlifts Ltd.

Днями видання "Дзеркало тижня" повідомило про практично завершене виділення "Авіаліній Антонова" зі складу ДП "Антонов" у рамках розпочатої керівництвом ДП підготовки до наміченої корпоратизації ДП "Антонов". Автор публікації також підозрює керівництво ДП "Антонов" у використанні схем з отримання тіньового прибутку від комерційних рейсів авіакомпанії.

ДП "Антонов", що входить до "Укроборонпрому" за рішенням уряду з 2015 року, - провідний український розробник і виробник авіатехніки, визнаний світовий лідер у ніші транспортних літаків найширшого призначення.

У травні уряд підтримав пропозицію "Укроборонпрому" про перетворення ДП "Антонов" на публічне акціонерне товариство, 100% акцій яких належить державі.

У 2016 році "Укроборонпром" озвучив плани щодо проведення реформи ОПК, основними напрямами якої розглядаються: корпоратизація галузі, аудит із залученням міжнародних аудиторських компаній, кластеризація оборонних підприємств, захист технологій, а також запуск платформи розвитку оборонних інновацій.

За даними МЕРТ, нині відомство опрацьовує плани щодо корпоратизації 67 підприємств "Укроборонпрому", частину з них має бути корпоратизировано вже цього року.

ОСТАННЄ

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

Внаслідок російського авіаудару 17 квітня по Херсону загинула дитина

Трамп оголосив більше національних надзвичайних ситуацій, ніж будь-який інший президент за перші 100 днів

Сирський привітав військовослужбовців Військової служби правопорядку з професійним святом

Атака на Одещину: російські обстріли пошкодили фермерські господарства

Окупанти за добу втратили 1180 осіб та 208 од. автотехніки

Атака росіян "шахедами" по Запоріжжю призвела до пожежі та пошкодження будинків

Росіяни атакували Запорізьку область "шахедами" та авіацією – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА