"Укрзалізниця" за 9 міс. 2016 отримала 1,2 млрд грн чистого прибутку за УСБО

ПАТ "Укрзалізниця" за підсумками січня-вересня 2016 року отримало чистий прибуток за українськими стандартами бухгалтерського обліку (УСБО) в розмірі 1,238 млрд грн, повідомило товариство в системі розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Порівняльні дані за аналогічний період минулого року у звітності товариства відсутні, оскільки свою господарську діяльність ПАТ розпочало 1 грудня 2015 року.
Чистий дохід за зазначений період становив 48,889 млрд грн, собівартість реалізованої продукції - 44,481 млрд грн.
Крім того, підприємство отримало 2,578 млрд грн іншого операційного доходу і мало 6,408 млрд грн інших операційних витрат.
Адміністративні витрати і витрати на збут загалом становили 486,4 млн грн.
Суттєвими також були й інші доходи і фінансові витрати, які становили відповідно 5,255 млрд грн та 3,697 млрд грн.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в 2015 році отримала 16,78 млрд грн чистого збитку за МСФЗ, що на 8,7% перевищує показник 2014 року. "Укрзалізниця" пояснює такий збиток курсовими різницями в 13,91 млрд грн, що виникли у зв'язку з девальвацією гривні.
Дохід від реалізації в 2015 році збільшився на 21,6% - до 60,13 млрд грн.
Фінансовий план "Укрзалізниці" на 2016 рік передбачає отримання чистого прибутку 96,8 млн грн за доходів 78,4 млрд грн. Чистий дохід заплановано в розмірі 74,7 млрд грн, зокрема від перевезення вантажів і пасажирів - 66,59 млрд грн, від допоміжного виробництва - 7,83 млрд грн.
Водночас у фінансовому плані "Укрзалізниці" на 2016 рік відсутнє уточнення щодо стандартів бухобліку.
У жовтні 2016 року голова ПАТ Войцех Балчун оприлюднив дані, згідно з якими "Укрзалізниця" очікувала за підсумками липня-вересня 2016 року чистого збитку в розмірі 990 млн грн, а за підсумками всього 2016 року - 4,136 млрд грн.
ПАТ "Укрзалізниця" забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.