Самарський "Авіакор" не зміг домогтися скасування рішення про виплату роялті українському ДП "Антонов"

Одинадцятий арбітражний апеляційний суд (Самара) залишив без задоволення скаргу ВАТ "Авіакор - авіаційний завод" (Самара, входить до холдингу "Російські машини") на рішення суду про стягнення на користь українського держпідприємства "Антонов" винагороди (роялті) у розмірі $2,9 млн за використання товарного знаку у виробництві і реалізації літаків, повідомляється в картотеці арбітражних справ.
"Залишити без зміни рішення (судна першої інстанції - ІФ), а апеляційну скаргу - без задоволення", - говориться в рішенні суду.
"Авіакор", як і раніше, вважає рішення про виплату роялті на користь українського ДП "Антонов" неправомірним і продовжить відстоювати свою позицію у рамках чинного законодавства. Також ми маємо намір домагатися повної компенсації збитків, заподіяних заводу в результаті неналежного виконання ДП "Антонов" зобов'язань за ліцензійним договором. Найближчим часом компанія оскаржить прийняті судові акти в касаційному порядку", - повідомила "Інтерфакс" прес-секретар "Російських машин" Катерина Панкова.
Вона уточнила, що вимоги "Авіакора" залишаються тими ж, що раніше містилися в його апеляційній скарзі.
Раніше повідомлялося, що в апеляційній скарзі, поданій в серпні, "Авіакор" вимагав скасувати рішення Арбітражного суду Самарської області про виплату $2,9 млн роялті на користь "Антонова". Окрім цього, "Авіакор" вимагав повністю задовольнити зустрічний позов до "Антонова" про виплату понад 170 млн рублів для покриття збитків, що виникли під час реалізації проекту з випуску і продажу Ан-140 в Росії (ДП "Антонов" є розробником літака Ан-140, "Авіакор" провадив його виробництво в РФ - ІФ). На думку позивача, "Антонов" не забезпечив безперервну дію сертифікату типу літака.
"Там два пункти в апеляції: перший - із приводу $2,9 млн, що хоче "Антонов", другий, - стосовно зустрічного позову на 170 млн рублів, який ми подавали раніше і який був задоволений частково, ми хочемо його задоволення в повному об'ємі", - пояснювала раніше К.Панкова.
У липні 2015 року керівництво "Авіакора" повідомило про призупинення програми випуску Ан-140, що реалізовується в РФ від 2003 року, у зв'язку із складнощами в кооперації з українськими партнерами у проекті, а також відсутністю можливості забезпечити оперативне імпортозаміщення. Також повідомлялося, що "Авіакор" не виконав свої зобов'язання за держугодою з Міноборони РФ на виробництво літака Ан-140 із-за порушення термінів постачальниками.
"Авіакор" - єдиний авіабудівний актив холдингу "Російські машини" (входить до групи "Базовий елемент"), спеціалізується на виробництві, ремонті та обслуговуванні літаків сімейств Ту-154 і Ан-140.
ДП "Антонов" - провідний український розробник і виробник авіатехніки, співпрацює з 76 країнами світу. З квітня 2015 року за рішенням уряду входить до складу держконцерну "Укроборонпром".
Україна в 2014 році припинила експорт в РФ товарів військового і подвійного призначення у зв'язку з приєднанням Криму до РФ і конфліктом на Донбасі. Уряд України в травні 2015 року розірвав міжурядову угоду з РФ у сфері військово-технічної співпраці від 1993 року.