"Укрзалізниця" повідомляє про стабілізацію постачання дизпалива компанії

Нові підходи в закупівлях паливно-мастильних матеріалів - збільшення їх кількості при зменшенні обсягів - дозволили ПАТ "Укрзалізниця" стабілізувати ситуацію з поставками дизельного палива компанії.
"Це відкриває можливість для участі на одному рівні як великих нафтотрейдерів і виробників, так і компаній з меншими потужностями. Все більше компаній висловлює готовність брати участь у тендерах "Укрзалізниці", зокрема нерезиденти", - наводить прес-служба залізничного монополіста коментар в.о. начальника філії "Центр забезпечення виробництва" Сергія Іванчі.
Згідно з повідомленням, ТОВ "ВОГ Аеро Джет" станом на 12 жовтня відвантажив 16,63 тис. тонн дизпалива, тоді як загальний обсяг за укладеною 30 вересня угодою - 28,17 тис. тонн дизпалива за ціною 20,4 тис. грн/тонна (16,93 грн/л), тоді як аналіз цінової кон'юнктури незалежних консалтингових агентств визначив в цей період вартість однієї тонни дизпалива в діапазоні 20,6-20,64 тис. грн/тонна.
"Укрзалізниця" також повідомила про підготовлюване підписання договору з ПП "ОККО-Бізнес Контракт" на поставку 8,38 тис. тонн за підсумками проведеного в електронній системі ProZorro редукціону 6 жовтня компанія, на якому компанія зробила найбільш економічно вигідну пропозицію - 20,18 тис. грн/тонна (16,75 грн/л).
За даними компанії, в цілому в ProZorro на сьогоднішні оголошено шість процедур відкритих торгів на закупівлю дизельного палива для "Укрзалізниці" загальним обсягом 39,11 тис. тонн, а також будуть оголошені ще чотири тендери загальним обсягом 60 тис. тонн на закупівлю пального для забезпечення потреби залізниці в дизельному паливі до кінця року і формування його резервного запасу.
С.Іванча також повідомив, що з метою запобігання випадків оскаржень торгів учасниками в Антимонопольному комітеті України (АМКУ) філія удосконалює тендерну документацію. "Днями ми презентуємо нову тендерну документацію із закупівлі дизпалива, в якій ми значно спростили вимоги і актуалізували ряд норм відповідно до чинного законодавства", - сказав він.
Компанія повідомила, що на 12 жовтня в АМКУ на розгляді - шість скарг щодо процедур проведення торгів на закупівлю дизпалива для "Укрзалізниці", а 10 жовтня комітет за скаргою ТОВ "Трейд Коммодіті" зобов'язало "Укрзалізницю" скасувати одні з торгів, а на інших дискваліфікувати ТОВ "ТД" Сокар Україна ", що поставляло дизпаливо для залізниці за найнижчою ціною в порівнянні з іншими контрагентами.
Крім того, за результатами засідання Кабінету Міністрів 27 вересня було прийнято рішення зобов'язати АМКУ розглянути питання щодо недопущення затягування термінів проведення торгів і скасування торгів у зв'язку з їх безпідставними та необґрунтованими оскарженнями, і позитивний вплив такого рішення вже позначився на прискоренні розгляду справ антимонопольним відомством, наголошується в релізі.
"Укрзалізниця" зазначила, що в умовах таких оскаржень в АМКУ змушена була використовувати такий інструмент, як позику, проте на початку жовтня повернула 2,82 тис. тонн дизпалива і 0,58 тис. тонн масел.
Компанія нагадала, що в разі форс-мажорних обставин за рішенням уряду Державне агентство резерву готове надати "Укрзалізниці" 9 тис. тонн дизпалива, однак компанія розглядатиме можливість такої позики тільки в разі крайньої необхідності.
Як повідомлялося, добові потреби "Укрзалізниці" в дизпаливі оцінюються приблизно в 1 тис. тонн на добу.