"Авіалінії Антонова" розраховує продовжити співробітництво з НАТО після завершення у 2016 р. контракту за програмою SALIS

Українська компанія "Авіалінії Антонова" (Київ) розраховує продовжити співробітництво з НАТО за програмою SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) за використання транспортних можливостей Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн в інтересах 14 країн альянсу та ЄС після завершення чинного до кінця 2016 року контракту з альянсом.
Як повідомив журналістам генеральний директор "Авіаліній Антонова" Олександр Гриценко в середу в Києві, українська сторона готова продовжити співробітництво з НАТО на нових умовах.
"До 31 грудня ми беремо участь у програмі спільно з російською "Волга-Дніпро". Сьогодні продовжуємо роботу над тим, щоб з 1 січня 2017 року - ІФ) ми працювали самостійно", - сказав він.
Як зазначив А. Гриценко, "Авіалінії Антонова" беруть участь у програмі SALIS понад 10 років і в наявних умовах "жорсткого ринку" докладають необхідних зусиль для збереження позицій одного з провідних світових операторів Ан-124-100 "Руслан" на ринку вантажних авіаперевезень.
Гендиректор "Авіаліній Антонова" не виключив, що в рамках нового формату партнерства з альянсом місцем базування українських "Русланів" залишиться Лейпциг (Німеччина).
"Авіалінії Антонова", авіатранспортний підрозділ ДП "Антонов", з 2006 року спільно з російською "Волга-Дніпро" реалізує контракт на виконання стратегічних перевезень у рамках програми НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) в інтересах альянсу та ЄС. У грудні 2014 року контракт продовжено до кінця 2016 року.
У зв'язку з зовнішньою агресією та анексією РФ Криму в 2014 році Україна припинила експорт до РФ товарів військового і подвійного призначення. У травні 2015 року уряд країни розірвав міжурядову угоду з РФ у сфері ВТС від 1993 року.