Інтерфакс-Україна
15:38 07.09.2016

ДП "Антонов" планує до кінця року почати практичну співпрацю з КНР за програмою Ан-225

3 хв читати
ДП "Антонов" планує до кінця року почати практичну співпрацю з КНР за програмою Ан-225

У ДП "Антонов" (Київ) розраховують розпочати практичну співпрацю з КНР щодо проекту завершення будівництва модернізованого Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю 250 тонн на замовлення китайської Aerospace Industry Corporation of China (AICC), однак підкреслюють: терміни проведення робіт залежать від китайської сторони.

Як повідомив журналістам заступник головного конструктора ДП "Антонов" Геннадій Габрук в середу в Києві, українська сторона зацікавлена вже до кінця року почати розробку конструкторської документації на модернізований Ан-225, який буде будуватися в Києві для AICC в рамках окремого контракту.

Він не зміг уточнити терміни укладання угоди, а також орієнтовні терміни передачі модернізованого супертранспортника замовнику, підкресливши: "Все залежить від можливостей китайської сторони".

Як уточнив заступник головного конструктора, за умови забезпечення фінансування на добудову і сертифікацію модернізованої "Мрії" українським авіабудівникам потрібно близько чотирьох-п'яти років.

"Оригінальна конструкторська документація на Ан-225 "Мрія" - в Києві, в ДП "Антонов", - зазначив Р. Габрук.

Він не конкретизував зміст запланованої модернізації, уточнивши лише, що літак буде оснащений новим обладнанням, а також двигунами виробництва ПАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя).

Як зазначив Р. Габрук, в разі передбаченої планами співпраці з AICC організації спільного ліцензійного виробництва Ан-225 у Китаї, терміни якого ще не сформовані, літак буде випускатися в КНР під ім'ям Ан-225. Передача інтелектуальної власності на Ан-225 "Мрія" китайській стороні під час співпраці з проектом не передбачена, акцентував він.

Як зазначив президент ДП "Антонов" Олександр Коцюба, укладена в Пекіні угода з AICC за програмою Ан-225 є рамковою. За його словами, реалізація планів щодо створення спільного ліцензійного виробництва супертранспортника в КНР буде залежати від успішності співпраці по проекту завершення будівництва модернізованої "Мрії".

Окрему увагу президент ДП "Антонов" звернув на некоректне інформування щодо планів українсько-китайської співпраці за програмою Ан-225 окремими зарубіжними медіа.

ДП "Антонов" провідний український розробник та виробник авіатехніки, визнаний світовий лідер у ніші транспортних літаків широкого призначення. Підприємство співпрацює з 76 країнами світу. За рішенням уряду, з квітня 2015 року входить до складу держконцерну "Укроборонпром".

ДП "Антонов" і китайська AICC 30 серпня в Пекіні уклали угоду про співпрацю за програмою Ан-225, обумовлює плани сторін щодо добудови в Києві другого екземпляра "Мрії" в інтересах китайського замовника, а також організацію спільного ліцензійного виробництва супертранспортника в КНР. Низка зарубіжних ЗМІ повідомила, що підписаний договір нібито передбачає безкоштовну передачу українською стороною китайцям прав власності на Ан-225 "Мрія", зокрема документації і специфікації на супертранспортник.

Важкий транспортний Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю 250 тонн створений в 1988 році для транспортування із заводів-виготовлювачів і запасних аеродромів орбітального космічного корабля "Буран", а також ракетних блоків "Енергія" на космодром "Байконур" (Казахстан). Крім того, літак планувався для використання в якості повітряної стартової платформи для космічних запусків. Програма з будівництва літака була згорнута у зв'язку з розпадом СРСР.

Навесні 2001 року літак був відновлений, того ж року отримано сертифікат типу і розпочато комерційну експлуатацію літака у складі компанії "Авіалінії Антонова".

Будівництво другого екземпляра Ан-225 "Мрія" розпочато в 1987 році, в рамках якого була виконана складання агрегатів планера, зокрема, зібрані фюзеляж і крило.

Інтерес до добудови другого екземпляра Ан-225 "Мрія" на різних етапах озвучували західні партнери України в авіапромі. Разом з тим практичної реалізації ці плани не мали.

ОСТАННЄ

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

Внаслідок російського авіаудару 17 квітня по Херсону загинула дитина

Трамп оголосив більше національних надзвичайних ситуацій, ніж будь-який інший президент за перші 100 днів

Сирський привітав військовослужбовців Військової служби правопорядку з професійним святом

Атака на Одещину: російські обстріли пошкодили фермерські господарства

Окупанти за добу втратили 1180 осіб та 208 од. автотехніки

Атака росіян "шахедами" по Запоріжжю призвела до пожежі та пошкодження будинків

Росіяни атакували Запорізьку область "шахедами" та авіацією – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА