Суд відклав на 14 січня позов "Антонова" до самарського "Авіакору" на $5,35 млн

Арбітражний суд Самарської області переніс на 14 січня 2016 року засідання за позовом державного авіабудівного концерну "Антонов" (Україна) до самарського ВАТ "Авіакор - авіаційний завод" про стягнення $5,35 млн заборгованості з виплати роялті.
Як повідомив кореспондент "Інтерфаксу" із залу суду, засідання перенесено за клопотанням представників ДП "Антонов" у зв'язку з тим, що "Авіакор" запропонував українській компанії укласти мирову угоду.
"ДП "Антонов" отримало листа від "Авіакору", що має на меті мирову угоду за цим спором. Ми попросили суддю відкласти слухання справи для того, щоб дати можливість сторонам розглянути умови угоди і, можливо, прийняти їх", - сказав журналістам директор юридичного департаменту ДП "Антонов" Ігор Дегтяренко за підсумками засідання.
Він уточнив, що заборгованість "Авіакору" з роялті утворилася з 2012 року ("Антонов" є розробником літака Ан-140, який виробляв "Авіакор" - ІФ).
За словами І.Дегтяренка, умови мирової угоди передбачають розстрочку та зменшення розміру роялті. "ДП "Антонов" готує пропозицію у відповідь. Найближчим часом її буде спрямовано ("Авіакору" - ІФ)", - сказав він.
Як повідомлялося раніше, ДП "Антонов" подало позовну заяву 20 серпня, суд прийняв її у провадження 27 серпня.
У прес-службі корпорації "Російські машини" (головне підприємство "Авіакору") "Інтерфаксу" тоді повідомляли, що "Авіакор" припинив виплату роялті українському концерну з низки причин. На думку "Авіакору", останніми роками відбулася суттєва зміна умов ліцензійного договору, а під час співпраці за проектом Ан-140 "Антонов" не повною мірою виконав низку зобов'язань.
При цьому в корпорації наголошували, що "Авіакор" повністю виплатив "Антонову" роялті за три вироблені літаки, а також "здійснював платежі розробнику за конструкторський супровід будівництва літаків у рамках кожного договору окремо".
У червні 2014 року гендиректор "Авіакору" Олексій Гусєв заявляв, що ситуація в Україні "ставить на межу зупинення" проект із виробництва Ан-140. У зв'язку з цим російське підприємство припинило здійснювати передоплату підприємствам-постачальникам в Україні з міркувань безпеки. У липні 2015 року О.Гусєв повідомив про призупинення програми випуску літаків Ан-140 через позицію влади України.
"З урахуванням того, що у нас 34 заводи-постачальники і головне конструкторське бюро ("Антонов" - ІФ) розташовані в Україні, здійснити імпортозаміщення комплектуючих у такий швидкий термін неможливо. Тому ця програма тимчасово зупиняється", - говорив О.Гусєв.
Також повідомлялося, що "Авіакор" не виконав своїх зобов'язань за держконтрактом із Міноборони РФ щодо виробництва літака Ан-140 через порушення термінів постачальниками.
"Авіакор" - єдиний авіабудівний актив холдингу "Російські машини" (входить до групи "Базовий елемент"), спеціалізується на виробництві, ремонті та обслуговуванні літаків сімейств Ту-154 і Ан-140.
ДП "Антонов" входить до держконцерну "Укроборонпром", реалізує повний цикл створення літаків - від розробки до серійного виробництва та післяпродажного обслуговування.