Київський метрополітен отримує лише 4% необхідної компенсації за перевезення пільговиків

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" отримує з державного та столичного бюджету лише 4% усієї суми компенсацій, які повинні сплатити ці бюджети за перевезення громадян пільгових категорій
"Ні бюджет України, ні бюджет міста нам не компенсує повністю перевезення пільговиків, компенсує на сьогодні на рівні лише 4%, тобто усе навантаження лягає на плечі підприємства. Поки підприємство може впоратися, ми відремонтували вагони, ремонтуємо ескалатори і так далі. Робота триває, підтримуємо нормальний технічний стан, вчасно виплачується зарплата, погашено кредит, який брався для виплати зарплати", - сказав журналістам начальник метрополітену Віктор Брагінський у четвер.
Проте він додав, що підприємство не має коштів на подальший розвиток.
"Так, у нас немає коштів для розвитку підприємства, немає коштів у місті для розвитку метрополітену, для будівництва нових станцій, закупівлі рухомого складу, оскільки вони не закладені ні в тарифі ні у бюджеті", - зазначив він.
Відповідаючи на запитання, як вплинуло на КП підвищення тарифів на проїзд, В. Брагінський наголосив, що підвищення тарифів кардинально вплинуло на фінансову ситуацію.
"Тариф до цього востаннє переглядався в 2008 році. Коли я прийняв підприємство, воно мало борги перед банками, заборгованості із зарплати, воно не те що не могло підтримувати наявну інфраструктуру, а не могло вчасно виплачувати співробітникам зарплату", - повідомив начальник київського метрополітену.
Він також зазначив, що на сьогодні питання про чергове підвищення тарифу на проїзд у метрополітені не стоїть.
"Завдання тепер таке: ми повинні максимально перевести людей на електронний спосіб оплати, щоб підготувати їх до єдиного електронного квитка, оскільки він найближчим часом буде впроваджений. Зараз ми робимо пілотний проект із "Київпастрансом", у нас буде єдиний квиток на швидкісний трамвай і метрополітен на нашій базі і, надалі, необхідно обладнати "Київпастранс" під це, і можна буде реалізувати єдину систему", - сказав В. Брагінський.
На запитання про можливість залучення позикових коштів у майбутньому для розвитку метрополітену його начальник повідомив, що на сьогодні розглядається таке питання в Міністерстві фінансів України, щоб залучити гроші для будівництва четвертої лінії метро, проте це питання належить вирішити міській владі.