Apple розробляє технологію, що дає змогу пропускати телерекламу - джерела
Apple Inc. розробляє технологію, що дасть змогу власникам мультимедійного програвача Apple TV пропускати рекламні блоки під час перегляду телеканалів, повідомляє агентство Bloomberg із посиланням на інформовані джерела.
Компанія вже повідомила про роботу в цьому напрямку кільком представникам телевізійної індустрії, заявляють джерела. Є ймовірність, що Apple так чи інакше компенсує телеканалам збитки від скорочення їхньої рекламної аудиторії.
Раніше голова Apple Тім Кук неодноразово заявляв, що телебачення є одним із основних напрямів для компанії, і що він має намір змінити сам процес перегляду телепрограм, "який загалом не змінився за останні 10 чи навіть 20 років".
Тим часом, за даними дослідження Motorola Mobility, три чверті американців назвали можливість дивитися улюблені передачі без рекламних вставок основною причиною купівлі відеомагнітофона.
У березні минулого року провайдер супутникового телебачення Dish Network Corp. вже представив власний пристрій Hopper TV, що дає змогу пропускати рекламу, і тепер активно судиться з найбільшими медіакомпаніями, незадоволеними перспективою втрати доходів від рекламодавців.