У Днiпропетровську презентували перший рейковий автобус
Начальник Приднiпровської залiзницi Олександр Момот продемонстрував днiпропетровцям у четвер перший рейковий автобус, який проходив транзитом iз Польщi до Криму. Подiбний рейковий автобус планується використовувати для перевезення пасажирiв Днiпропетровськом.
Як повiдомив О.Момот журналiстам, фахiвцi Приднiпровської залiзницi запропонували варiанти можливої транспортної розв'язки, яка з'єднає лiвий i правий береги Днiпра. Проект передбачає, що залiзничним полотном курсуватиме сучасний рейковий автобус.
"Цей рельсобус у годину пiк може перевозити 200 пасажирiв - це дуже зручно. Для порiвняння, нинi ми iнколи в 10 вагонах електрички возимо 20 пасажирiв Рельсобус знiме таку проблему, одразу є економiя. Рельсобус розрахований на близькi вiдстанi - вiд 30 до 100 км. Вiн дуже популярний в Європi. Сучасний дизайн, зручнi сидiння, вакуумний туалет, яким можна користуватися i пiд час руху, i на зупинцi. Сьогоднi вiн пiде до Сiмферополя, де проходитиме дослiдну експлуатацiю", - зазначив О.Момот.
На пiвостровi вiн курсуватиме на маршрутах: "Джанкой - Владиславiвка - Феодосiя" i назад; "Джанкой - Армянськ"; "Армянськ - Джанкой - Владиславiвка - Феодосiя".
Рейковий автобус виробництва "Песа Бидгощ" (Польща) серiї 620 М - це автономний самохiдний вагон iз двигуном внутрiшнього згоряння.
Рейковий автобус розрахований на примiськi перевезення. Його конструкцiйна швидкiсть 120 км/год, 91 посадкове мiсце й загальна мiсткiсть на 200 осiб. Рельсобус має незалежне електроопалення, систему кондицiонування.
Рельсобус обладнано чотирма бiчними дверима з пiднiжками для входу та виходу, як на високi, так i на низькi платформи. Так само передбачено мiсця для iнвалiдiв у вiзках, а також для пасажирiв iз габаритним вантажем.