Інтерфакс-Україна
23:26 15.05.2012

Продаж легкових авто в Україні в квітні зріс лише на 1% до березня

3 хв читати
Продаж легкових авто в Україні в квітні зріс лише на 1% до березня

Продаж нових легкових автомобілів в Україні в квітні зріс трохи більше ніж на 1% порівняно з березнем поточного року, а порівняно з квітнем 2010 року зафіксовано падіння продажу на 1%, повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

"І це, незважаючи на підвищений ажіотаж навколо можливого введення надбавки до митних зборів на автомобілі", - констатують експерти групи.

Водночас минулого місяця на ринку спостерігалися несподівані перестановки в десятці лідерів продажів і рокіровки у преміум-сегменті.

Перше місце у продажу зберігає Hyundai з часткою майже 11%, збільшивши продаж більш ніж на 22% до березня - до 2,1 тис. од. Друге місце залишилося за автомобілем ВАЗ, продаж скоротився на 9% - до 1,56 тис. од.

На думку аналітиків групи, утримати другу позицію рейтингу, а можливо, і стати лідером продажу, російським автомобілям може допомогти старт продажів LADA Granta (на українському ринку представлений з числовим індексом LADA 2190), однак і Hyundai в травні також виводить на ринок кілька новинок.

У квітні помінялися господарі третього, четвертого і п'ятого місць з продажу: з третього на шосте місце опустилася Skoda, а Volkswagen - з четвертого на п'яте.

При цьому на третє місце з шостого піднявся KIA, наростивши продаж на 11,5% - до 1,46 тис.

"Ми раді констатувати, що, нарешті, побороли нашого головного конкурента - брак автомобілів більшості моделей", - цитує AUTO-Consulting заступника гендиректора компанії "Фалькон-Авто" Марину Лепіску.

На четверте місце в квітні вийшов ZAZ зі зростанням продажів на 6% - до 1,45 тис. Серед сприятливих факторів - вигідні акційні умови придбання автомобілів, зростання продажу автомобілів Forza в квітні на 25%.

Крім того, як повідомила прес-служба компанії "АвтоЗАЗ-сервіс", вже продано перші 100 автомобілів VIDA (зокрема в квітні - 96), що свідчить про хороший старт цієї моделі.

Згідно з інформацією AUTO-Consulting, у квітні з 11-го на 8-е місце перемістився Chevrolet, наростивши продаж більш ніж на 40%

Водночас дві позиції втратили автомобілі Nissan, опустившись з 8-го на 10-е місце з урахуванням скорочення продажу на 16%.

За словами PR-координатора "Ніссан Мотор Україна" Володимира Іванова, що наведені в повідомленні, це результат активного продажу на початку 2012 року автомобілів минулого року випуску, яких зараз у мережі вже мало, а авто 2012 випуску продаються без спеціальних цінових пропозицій.

"Рекордний стрибок здійснив Citroen. Автомобілі цієї марки не лише повернули собі втрачені в березні позиції, але і піднялися на сходинку вище. З 23-го місця Citroen у квітні перемістився на 18-е", - повідомляють аналітики.

Продовжують підніматися в рейтингу популярності автомобілі Mazda: у квітні вони піднялися на четверту позицію порівняно з березнем і посіли 24-е місце в продажах.

У преміум-сегменті на перше місце вирвався Mercedes-Benz, а лідер минулого місяця - BMW - опустився одразу на чотири позиції.

Як повідомлялося, з урахуванням динаміки ринку в поточному році експерти ринку погіршили прогноз продажів автомобілів, припускаючи, що ринок в 2012 році може зрости не більше ніж на 9-13% до 2011 року замість раніше прогнозованих 20-25%, а у разі введення ввізних мит ринок може скоротитися на 10%.

У 2011 році в Україні продано 220,62 тис. легкових автомобілів - на 36% більше, ніж роком раніше.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА