11:24 01.12.2020

"МАУ" просить владу про підтримку авіакомпанії та авіаційної галузі України загалом

2 хв читати
"МАУ" просить владу про підтримку авіакомпанії та авіаційної галузі України загалом

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), починаючи з весняного локдауну-2020, неодноразово направляла запити владі про необхідність підтримки і "МАУ", і авіаційної галузі України загалом, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі компанії.

"У цих запитах не йшлося про якісь прямі фінансові дотації. Передусім запитувано про можливість залучення авіакомпаніями і галузевими підприємствами доступних стабілізаційних кредитів під меншу процентну ставку у комерційних банків", - пояснили в авіакомпанії.

Крім того, в "МАУ" зазначили, що в її запитах до влади йшлося про низку кроків зі зниження регуляторного та фінансового навантаження держави на авіаринок України. Зокрема, про скасування ПДВ на внутрішніх рейсах.

"У результаті ми не отримали від держави не лише відповіді, а хоч якогось поступу у вирішенні актуалізованих нами питань", - наголосили в компанії.

Окрім цього, в "МАУ" додали, що досі також не надходили компенсації витрат за евакуаційні рейси, які авіакомпанії здійснювали на початку весняного локдауну.

"МАУ" зазначає, що, згідно зі зверненням Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) до урядів країн, очікується, що збитки авіакомпаній у 2020 році сягнуть $118,5 млрд, а у 2021 році - $38,7 млрд, при цьому на дохід можна розраховувати не раніше за кінець 2021 року.

"IATA акцентує увагу держав на тому, що в таких умовах фінансова підтримка влади має вирішальне значення. Як засвідчила практика поточного року, $173 млрд, виділені урядами різних країн авіакомпаніям як антикризова підтримка, стали інвестицією у відновлення і авіакомпаній, і економіки загалом. IATA наголошує, що кожне робоче місце в авіаційній галузі підтримує 29 інших робочих місць", - підсумували в компанії.

Як повідомлялося, авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" розробила план антикризових дій на випадок суворого карантину в Україні.

"МАУ" має план дій на випадок повторення ситуації, спрямований на мінімізацію перспективних втрат від можливого простою польотів. Але ініціаторам рішення про черговий локдаун варто усвідомити відповідальність за його наслідки, зокрема за подальше скорочення робочих місць, падіння доходів і відрахувань у державну казну. Для наочності - одне робоче місце в авіації генерує п'ять у суміжних галузях, а це означає, що чергова стагнація авіаринку завдасть важкого удару і по авіакомпанії, і по гравцях інших галузей економіки країни", - констатували в компанії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ДТЕК ВДЕ пропонує відстрочити погашення євробондів-2024 на 3 роки

Київський КПК прогнозує можливість зупинки комбінату за відсутності бронювання незамінних працівників

"Укрнафта" в серпні почне бурити дві свердловини дебітом понад 100 тонн нафти на добу

ЄС заборонив транспортування вантажів своєю територією на зареєстрованих у Білорусі причепах і напівпричепах

Програма з МВФ поповнилася маяками реформи митниці та переглядом "правок Лозового"

Чистий продаж валюти НБУ скоротився другий тиждень поспіль - до $670,4 млн

Доходи загального фонду держбюджету в червні знизилися до 143,5 млрд грн

Голова Держенергонагляду закликав громадян і бізнес звертатися на гарячу лінію у разі виникнення труднощів зі спорудженням об'єктів розподіленої генерації

Вартість землі в Україні в травні 2024 р. подорожчала на 8,2% і досягла 45 тис. грн - дослідження

"Інтергал-Буд" відновлює продаж БФК Intergal City

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА