Інтерфакс-Україна
11:06 29.05.2018

Coca-Cola вперше випустила алкогольну газовану воду, але лише для японського ринку

2 хв читати
Coca-Cola вперше випустила алкогольну газовану воду, але лише для японського ринку

 Виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola вперше за 132 роки існування випустив алкогольний газований напій із лимонним смаком, який призначений лише для японського ринку, повідомляє BBC.

Газовану воду розлито в банки об'ємом 350 мл, у неї три варіанти міцності - 3%, 5% і 7%, зазначає журнал Fortune. Ціна - 150 єн ($ 1,40) за банку.

Наразі новий продукт, який отримав назву Lemon-Do, продається лише в магазинах острова Кюсю. Coca-Cola не планує виводити його на світовий ринок і навіть просувати за межами острова.

Запуск націлено на молодих японських споживачів, особливо на жінок. Як зазначає BBC, Coca-Cola намагається конкурувати з напоєм "Сhuhai" або "Chu-Hi" - газованою водою з ароматизаторами, до якої додається місцевий алкогольний напій сетю, що стрімко набирає в Японії популярності напоєм. Chu-Hi також продається в банках і містить від 3% до 8% алкоголю.

В Японії Chu-Hi вважається альтернативою пиву, при цьому він зазвичай дешевший і набагато різноманітніший за смаковими характеристиками і відсотком вмісту алкоголю. Його вже випускають японські пивоварні гіганти Kirin, Suntory і Asahi. Найпоширеніші ароматизатори в таких напоях - цитрусові, наприклад, грейпфрут або лимон.

У 1978 році Coca-Cola придбала виноградники в Каліфорнії і виробника і дистриб'ютора вина в Нью-Йорку, розраховуючи скористатися розквітом винного ринку в США. Однак вже до 1982 року компанія відмовилася від цього бізнесу через низьку рентабельність: маржа безалкогольних напоїв становила 20-30%, а для вина на той момент - 2-4%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Китай відреагував на торговельні тарифи США, закликавши до консультацій

Кабмін погодив перший внесок 2 млрд грн на підтримку 200 прифронтових і прикордонних громад у 8 областях – Зеленський

ФРС не змінюватиме базову ставку до отримання більшої ясності - Павелл

Обмеження переказів фізосіб збереглися й після припинення обмежень НБУ завдяки міжбанківському меморандуму

"ГарПок" працює над дорожньою картою погашення понад 22 млрд грн боргів перед ВДЕ

ДОТ за час існування зекономив 15% на закупівлях ПММ

Вартість оренди комерційних площ у складі ЖК майже досягла довоєнного рівня

Деякі українські металургійні компанії можуть вийти з ринку США через підвищення мит - ЄБА

УЗ відновила після кібератаки частину функцій в особистому кабінеті на "E-Портал УЗ-Карго"

АМКУ застеріг виробників яєць від надмірного експорту, що загрожує внутрішньому ринку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА