07:13 05.05.2018

Столична влада завершує процес розрахунків щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті

2 хв читати
Столична влада завершує процес розрахунків щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті

Столична влада завершує процес розрахунків щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті, заявив мер Києва Віталій Кличко.

"Ми зараз завершуємо процес розрахунків. І наскільки потрібно підвищувати вартість проїзду, підрахують фахівці - економісти, - заявив Кличко. - Наше завдання - щоб транспортна інфраструктура, від якої залежить життєдіяльність нашого міста, продовжувала функціонувати без збоїв", - цитує прес-служба В.Кличка його заяву в ефірі телеканалу "Newsone" в п'ятницю.

В інформації підкреслюється, що відтермінування процесу підвищення тарифів призводить до того, що міська влада не може динамічно оновлювати транспортний парк, що може привести до збоїв в роботі системи громадського транспорту міста.

Разом з тим, В.Кличко зазначив, що пільги для окремих категорій населення будуть збережені.

"Збережеться безкоштовний проїзд для пенсіонерів, школярів, ветеранів АТО, багатодітних сімей. Соціально вразливі групи будуть однозначно захищені", - підкреслив він.

За словами міського голови, головне завдання, яке сьогодні столична влада повинна вирішити - вихід комунального підприємства громадського транспорту на беззбитковий рівень роботи.

"На сьогоднішній день, щоб транспортні підприємства Києва працювали, ми дотуємо з бюджету міста 1,8 млрд грн щорічно. Ці кошти необхідні для оновлення рухомого складу, будівництва нових станцій метро, на заміну ескалаторів, термін експлуатації яких закінчується, підвищення заробітної плати водіям", - додав він.

За словами В.Кличка, за останні два роки столична влада відновила транспортний парк на 100 автобусів, 45 трамваїв і 17 тролейбусів. Близько 80% рухомого складу не оновлювалося протягом 20-40 років. Це не дає гарантій безпечної роботи застарілого транспорту.

Іншою проблемою сьогоднішнього дня мер назвав недостатність коштів на виплату гідного рівня заробітної плати водіям. Унаслідок цього столиця переживає значний відтік кадрів.

"У нас сьогодні проблема - наприклад, понад півтисячі вакансій водіїв автобусів. Багато з них йдуть працювати в приватні компанії, деякі їдуть до Польщі, де зарплата близько тисячі євро. У нас - значно менше. І цю проблему нам теж треба вирішувати", - підкреслив В.Кличко.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Підготовка до опалювального сезону є пріоритетом для всіх відомств - Шмигаль

Після відновлення російських атак на енергосистему Україна отримала гуманітарну допомогу з 14 країн

В один із днів із 9 до 24 липня в кожній області України не буде обмежень електроенергії - "Укренерго"

Суд підтримав стягнення 309 млн грн з ексвласника Імексбанку на користь НБУ

"Укрнафта" розпочала бурити нову свердловину на заході країни

Міжнародні резерви України в червні знизилися на 2,9% - до $38 млрд

Пропозиція на первинному ринку житла скорочується, проте нові проєкти плануються з обережністю - девелопери

Більшість офісних центрів класу "А" і "Б" готові до роботи в умовах енергодефіциту - CBRE Ukraine

МВФ у негативному сценарії очікує зниження ВВП України на 1,7% у 2024 р. і на 1% у 2025 р.

Промисловці просять знизити до 50% з 80% частку імпорту е/е для стабільних поставок, Міненерго вважає це наразі неможливим

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА